?

Log in

No account? Create an account
 
 
17 March 2011 @ 10:45 am
Berlin Baby  

So I'm sitting in Berlin atm xD
I have free wireless internet here at the hotel, which is definitely a good thing since it's raining atm >_>
Anyways, SO excited for tonight!!! *___*
Hope you're all doing fine <3

And if you had to travel to one place on earth where would it be? XD

Posted via LiveJournal app for iPad.

 
 
Current Mood: Excited
 
 
 
Lover of Life, Singer of Songs: Bushido w/neck tattootearose99 on March 17th, 2011 12:04 pm (UTC)
YAY BERLIN!! I hope you have a fantastic time :)

If I could travel to one place on Earth it would be Germany. I don't care if that sounds cliche; I've been in love with Germany and their culture long before I knew of Tokio Hotel. It has such a rich history and is so beautiful <3
Marie: Bushido - Tuxmariesen on March 18th, 2011 01:54 pm (UTC)
Thank you =D

Doesn't sound cliche. Germany is definitely worth visiting! ^_^
Lelizabeth21r on March 17th, 2011 01:10 pm (UTC)
Oh Berlin... *cries* I'm so jealous of you right now :P
Marie: Disney - Winnie + butterflymariesen on March 18th, 2011 01:53 pm (UTC)
D8 *hugs*
It's only for a very short time, but at least I'm here xD
Andy: TH - Band (biorg&tomstav - kuala lumpur)rule_number_7 on March 17th, 2011 01:42 pm (UTC)
If I could travel to any one place on earth right now it would be Germany so I could buy a crap tonne of European music merch and meet a few LJ friends out that way. Someday I shall :P
Marie: Biorg - B/Wmariesen on March 18th, 2011 01:52 pm (UTC)
Good choice! XD I loooove Germany and especially Berlin :P
Emma: TH - BT :Demmsanders on March 17th, 2011 04:51 pm (UTC)
HAVE FUN <3
Marie: Bill - Fauxhawkmariesen on March 18th, 2011 01:51 pm (UTC)
Thanks bb <3
Emem_rose483 on March 17th, 2011 10:24 pm (UTC)
OMG *jealous* Have so much funnnnn! And take pics... ;)

Hmm one place? Well right now it would either be Berlin (for obvious reasons, and it's just SUCH A COOL PLACE), or a rainforest *keen enviromentalist* xD But there are sooo many places I wanna go to!
Marie: Billshidomariesen on March 18th, 2011 01:51 pm (UTC)
Aaw don't be jealous D:

Yes one place xD Berlin is very cool indeed! So much history and yeah *_*
Emem_rose483 on March 22nd, 2011 09:57 pm (UTC)
haha it's okay, I'm only jealous in a *wants to be there* sort of way... I'm not sure there is another way actually xD

Yeah exactly! I've always wanted to go there, it seems like such an amazingly cool city :D
Marie: Bill - Smilemariesen on March 24th, 2011 04:21 pm (UTC)
Aaah well next we shall go together XD <33
Emem_rose483 on March 25th, 2011 09:52 pm (UTC)
doing itttt *____*
Marie: Disney - Bunnies gigglemariesen on March 26th, 2011 11:25 am (UTC)
<33
nupmetal: Starsnupmetal on March 19th, 2011 08:10 am (UTC)
BERLIN!!.Wow, sound sooo great, I hope that you have a lot of fun, girl!.

Um, exist so many places that I wanna go!. Hard chose just one xD. I would love go to London, Berlin, New Zealand, almost all the city´s of Latin America...

Some day, hopefuly soon ;D
Marie: Tokio Hotel - Malaysiamariesen on March 20th, 2011 03:32 pm (UTC)
Berlin is very cool ^^

I would love to go to London and NZ as well *__*